Jobb!!!

Just nu sitter jag på jobbet och väntar på att få gå hem.
Började igår klockan 13,00 och slutar idag klockan 10,00.
Men som tur är får man sova ;-) Även fast det nu gick åt
helvete inatt. Inte många timmars sömn men sånt man får
räkna med ibland. Annars idag blir det full rulle, ska möta
syster och Leon nu efter jobbet på en morgonpromenad.
Sen blir det iväg på lite hemligheter som jag inte kan skriva
om nu. Tar det imorgon :-) Nu lär jag fixa ordning här på jobbet
innan jag blir avbyt av den andra.

Men ta hand om er så lägger jag upp lite bilder
från helger som varit. Puss/Jenny

Syster och jag Simon Johan och Anna
Julia och Tess Johan Joel
Jag Jag och Martin Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0