Lördag kväll!!

Nu sitter man hos syster min och ska vara
barnvakt åt min lilla skrutt Leon.
Dom tyckte dom skulle passa på medans jag
tog en lugn helg. Och det gör mej absolut ingenting.
Ska bli skönt med en kväll framför soffan.
Och till er alla andra, hoppas ni mår dåligt imon. Haha
Idag har jag haft fullt upp, först ringde min älskade vän
Emelie mitt i mitt nyvakna tillstånd. Och fråga om jag
kunna ta hunden Milo. Så på med kläderna på snabbastid
som möjligt och hämta hunden. Efter det ringer en annan
kär vän och hade kris med en liten pojk, hon hade blivit sjuk
och kunna inte ha han. Så på med jacka och ner och hämta grabben.
Vi hade jätte skoj och målade bilar :-D
Men det var en kort barnpassning för efter 2timman så
vart han hämtad. Sen blev det kupolen med Johanna.
Och efter det hem till syster. Så nu sitter man här
och folk ringer som galningar och vill ha med mej ut.
Men nej, jag kör min vita helg nu och jag tänker må
bra hela helgen utan baksmällen :-)

Men ni alla där ute, ha så kul ikväll och ta det
lugnt med spriten. Puss/Jenny

Btw simon är besviken på att du inte hade din
vita helg med mej :-P hehe


Kommentarer
Postat av: Sofie

Var det anton :D

2008-12-07 @ 21:13:38
URL: http://nammis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0