Tvättar!!

Just nu är man hos Johan & Martin och tvättar.
Vart tvungen att utnyttja dom lite oxå ;-)
Ihelgen som varit vart det en hel del påhitt.
På fredagen var jag med Sandra och några polare till
henne. När vi bestämt oss för att gå till stan fick
jag helt plötsligt lite ändrade planer. Istället för
stan åkte jag på fest till Säfsen. Hade faktiskt
riktigt skoj.

På lördagen när man väl kommit hem
vart det att börja om på en gång. Satt i gång festande
rätt tidigt i hopp om att folket skulle komma och julbaka.
Vid 14,00 började dom att rulla in en efter en, och vi hade
då bestämt oss för att bara göra pepparkakor.
Jag, Anna och Joel gick till affären och köpte diverse
tillbehör. Fast när vi väl skulle sätta igång var det ingen
som orka så det slutade med att vi åt upp degen iställe :-)

Sen vart det en färd hem till Vicky med Martin där vi
skulle ha pokerkväll. Men som vanligt vart det inte som planerat
utan vi nöjde oss med att bara dricka groggar.
Efter det drog vi till bolanche och hade även där
bra skoj. Men ingen slår efterfesten. Hehe
(Madde enock i ett nötskal), efter en kväll med henne:
Sjukt överdrivet med blåmärken, en massa glögg,
lång promenad mitt i natta och - ja vi kan kalla han sckålen.
Sen kom man hem lagomt tills Juliett skulle börja jobba.
Då hade man även förbrukat den andra lördagen i december.

Och den söndagen var bland dom få då jag mådde
prima, kunna ha kört en 3dagars om det inte vore för
att det var just söndag. Men nu ska jag tvätta klart och
fixa mat tills jobbet börjar.

Ta hand om er/ Jenny

Kommentarer
Postat av: Pofie

God Jul Jenny!!! =)

2008-12-24 @ 14:14:18
URL: http://nammis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0