Jobbä!

Sitter nu på jobbet och hoppas på att timmarna av nått mirakel ska gå jätte snabbt, så man kan få sluta någon gång. Ska nog hem till Emelie och Madde efter jobbet på lite varma mackor och film. Ska blir mysigt =) Emelie glöm inte att köpa vitlökssmör nu. Hehe Igår vart jag 23år, kändes inte så speciellt. Kändes inte ens som om att man fyllde, förens senare på kvällen när mina underbara vänner dök upp med glasstårta och fin sång. =) Tack så jätte mycket för det. Jag gillä er jag ;) Imon blir det att jobba som vanligt, men slutar faktiskt redan halv sju så får se om jag har lite kalas för familjen. Vilken jag inte tänkt att ha förens en och annan börja klaga. Så efter mycket påtryckningar får jag nog se till att bjuda på lite tårta. Sen har jag fått redan på att jag har stor chans att få det sommarjobb jag vill ha den här sommaren. Så wihoo, vi hoppas på det bästa. Men ska kila nu. Puss/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0