Lill-Lördag

Idag är det onsdag och man är ledig. Är faktiskt ledig ända tills måndag, är så skönt. Så idag blir det lite dricka av för min del tror jag. Tänkte ta och kidnappa min älskade Johanna som kommer hem med tåget vid tio ikväll. Så ikväll är du min Shibby :) Men ska nog ta det skapligt lugnt idag för ihelgen blir det dubbelt upp. Först på fredagen ska vi fira min 23års dag. Med lite bubbelbad och bastu. Sen på lördagen blir det nog att hyra hotelrum på Galaxen med Viken. Vi ska ta oss an lite bugg på Hela huset hade vi tänkt ;) Ser verkligen framimot den här helgen. Men ska ta min feta röv hem till min farfar för lite tårta nu. Sköt om er. Puss/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0