Underbara sol!

Sitter för tillfälle hos mamma min. Har hand om lilla Leon, fast han slockna under våran morgon promenad. Han är väl för söt! Natten gick jätte bra, han sov till strax före sju imorse. Sen var det dax för gröt. Bra att man kommer upp tidigt även när man är ledig. =) Tänkte spendera några timmar till med min älskling innan jag ska lämna hem han. Skönt om syster fick lite lugn och ro ett tag till antar jag. Hon mådde väl inte allt för bra. Men ikväl blir det nog det gamla vanliga. En hederlig bakis söndag, även fast jag nu inte är bakis så är ändå dom här dagarna viktiga för mej =) Blir film, godis, dricka och pizza med underbart sällskap hoppas jag. Så ta ert pick och pack och kom till mej :D Skriver mer sen. Puss/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0