Wiihoo!

Okej, jag tror det är tid nog att lägga ner den här bloggen. Skriver aldrig, hant tid :P Sitter iaf hemma hos syster nu och är barnvakt åt Gabriel. Leon fick lov att åka till akuten men förhoppningvis blir han frisk snart. Nu i lördags som var vart det hela huset, gud vad skoj man hade. Förutom att jag vart upp raggad av en killes mamma som tyckte jag skulle dejta honom :P Hehe Han kunna tydligen inte ragga själv. På fredagen tog jag det lugnt, men en mysig hemmakväll. Vart tyvärr inge Sundsvall, hade inte råd. Får bli en annan gång. Men nu ska jag kika på tv och vara social med Viken. Som är sjukt gullig som håller mej sällskap, Tack Viken =) Sov gott, puss/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0