År 2009

Var ett tag sen jag skrev nu men hinner inte med riktigt.
Men tänkte skriva lite om hur julen och nyår varit.

På julafton var jag hemma hos mor min med familj och
släkt, hade det riktigt skoj. Senare på kvällen så var jag
tvyngen att träffa min älskade Johanna, så det var en tripp
till stan. Fast egenkligen tycker jag personligen själv
att utgång på julafton finns inte :-p Men se vart jag hamna.
Hade jätte skoj med alla min vänner på engelska och sen
skrubben. Hände inge speciellt förutom glada återseenden.

På juldagen vart det lite värre, började festa hemma hos
grannarna Joel och Mats med alldelens för mycket sprit
och för höga skor ;-)
Vid nio tiden gick vi ner till bolanche eftersom vi trodde det
skulle vara omöjligt att komma in senare. Men tro det eller
ej, 20min senare stod vi vid baren. Som vi verkligen förtjänade
efter mycket halk och Johannas eviga "sitta fast med klacken
i gallret" moment. Kvällen var lyckad förutom att man skulle börja
jobba halv 7 på morgonen dagen efter. Men vilken tur att man
är så stark att man klarar av mycket ;-)

Nu till nyår- lr nej, tror jag hoppar över att berätta om denna kväll.
För som man säger, det man inte kommer ihåg har inte hänt!!
Så för mej var nyår 2009 ett minne blott.
Men har därimot lärt mej en läxa, år 2010 så underviker jag spriten.

Den här helgen har jag tagit mitt sunda förnyft tillfånga och tänker
inte umgås med mitt festgäng, det vill mest säga dej Simon!
Ring inte mej nå mer, tänker ändå inte svara :-P Haha

Men sköt om er skriver jag snart igen // Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0