Djura!

Nu sitter man hemma hos pappa och ska fira lite jul i efterhand. Bättre sent än aldrig, änt det så =) Är här med en av mina bröder, åh gud min skapare! Den ungen han kan han, har bokstavligt talat suttit och berättat om hur dum han är, iställe för att säga att han är smart säger han: lyssna här, pappa jag är faktiskt jätte osmart och dum det säger min lärare oxå. Okej, även om jag skulle anse mej själv dum (vilket jag absolut inte gör) så skulle jag inte springa runt och säga det till andra. Men men som sagt: smart är han inte. Skriver snart. Puss/Jenny

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Vad tycker du om min nya teckning som jag håller på med i bloggen? Glöm inte att vara med och tävla om två biobiljetter där också :-) Kramar

2009-01-08 @ 16:34:18
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: Emma Damm

tack så mycket! Jag kommer trycka upp typ 24 stycken eller något på första beställningen så du får gärna beställa när jag har fått hem dom och kommit på pris för dom :-) kramar

2009-01-09 @ 12:24:33
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0