Heej heej

Nu sitter man här hos syster och försöker fixa håret. Har tagit bort mitt löshår och färgat det. Inte riktigt klart än, men börjar redan ångra mej, vill juh ha långt hår :P Nu ihelgen som varit vart det lite utgång i fredas, badade och bastade i Amsberg först. Riktigt trevligt faktiskt, sen ner och kika på Björn Rosenström :) På lördagen tog jag det lugn med en massa film och chips. Hade liten stund för mej själv. Nu till helgen ska jag nog dra till Sundsvall med Daniel. Ska dit och fira min kusin och karl som fyller år nu i dagarna. Ser sjukt mycket framimot att åka bort en kort sväng. Men försöker skriva mer innan helgen :) Sköt om er /Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0