Söndag, söndag och åter söndag!

Nu sitter man hemma hos syster igen och leker
med Leon, mosters skitunge har blivit såå stor :-)
Ikväll blir det film här, med morot och gurkdippning.
Ska bli så skönt med lite lugn och ro.
Men igår vart det inte som planerat, tront ni på f*n att
jag svara när simon ringde och föll för hans påtryck. Hehe
Fast å andra sidan tog jag det lugnt ändå, vart inte full men
hängde på ut ändå. Var väl sådär. Hade relativt skoj ändå.

Har även fast jag inte kommer ihåg nyår, lagt in lite löften:
1= Sluta röka helt och inte feströka heller
2= Sluta små äta HELA tiden och bara äta när det måste ;-)
3= Bättre koll på min älskade ekonomi
4= Ta det lugnt med "cencur" Hehe

Men det var allt jag orka/hade tid för nu.
Sköt om er// Jenny





Kommentarer
Postat av: Simon

Fast ska vi va riktigt ärliga så var det t.o.m du som ringde mig ;)

2009-01-04 @ 16:58:06
Postat av: Pofie

Hahahaha!! =D Det kunde jag väl tro!

2009-01-05 @ 16:50:08
URL: http://nammis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0