Yeah!

Okej måste erkänna en sak.
Skrev tidigare i bloggen angående lördagen,
att tack vare Simon som ringde mej och nästan
"tvingade" med mej på stan. Resulterade i att jag
gick ut trotts min lugna helg. Men allt jag skrev var
inte riktigt korrekt. Det var faktiskt så att jag ringde han,
men jag anklagar fortfarande han för att jag gick ut.
Inte lätt att stå imot han påtryckningar när han väl sätter
igång, ni som känner Simon vet vad jag menar :-P Hahaha

Idag har jag inte gjort mycket, jobbat hela eftermiddagen.
Gått jätte bra men ovanligt lugnt faktiskt.
Nu sitter man hemma hos syster ikväll igen och tänkte
än en gång se film här. Hennes karl har åkt iväg med
en vän och kommer inte hem förens imorgon bitti tror vi. :-)
Så finns risk för övernattning oxå. Dessutom har det hänt
ett och annat nu som jag lär försöka få ordning på.

So kiss and good night /Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0