God morgon

Hej Hej Sitter nu på jobbet, har haft jour. Väntar på att få gå hem, slutar tio idag. Tänkte berätta lite om helgen som varit. I fredags var vi som sagt i Amsberg, var jätte trevligt. Vi bada, basta och åt god mat. Sen vart det stan, var skoj även där. :) På lördagen var det först förfest hos Joel och Mats. Tog imot att dricka då eftersom man var väldigt bakis sen fredagen. Även fast jag tog det lugnast :p Efter förfesten bar det av till Hela Huset, Var väldigt mycket folk där. Men vi behövde inte köa mer än 15min. Hade jätte trevligt där, träffa på lite gamla vänner och bekanta. Fast slösa lite pengar som jag inte skulle ha gjort. Men men, sånt som händer ;) Har även bestämt mej att nu får det vara lugn ett tag på drick fronten och börja spara lite pengar. Kan verkligen behövas. Så nej Viken, blir inget Harrys på onsdag ;) Grabben som vet hur man stöttar en när han ska det :P Haha Men nu ska jag fixa lite, sen gå hem och vara med Viken. Tänkte tvinga ut han på en morgonpromenad =) Men ta hand om er /Jenny

Kommentarer
Postat av: Anonym

mohahaha jja d va ditt fel haha känns bra o skylla på nån :D...:P....haha e du fikasugen :P? hih få ta en fika snart....

2009-04-19 @ 11:02:26
URL: http://carromello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0